måndag 22 december 2008

trött

Gokväll!
Idag har det inte hänt nånting speciellt. Jag och pappa har åkt runt och gjort lite ärenden båda på stan och ute på hälla. Bland annat lämnat in min telfon för andra gången på typ två månader, känns ju bra...not. För samma grejer var det om igen också. Att de inte bara kan fixa som om det skulle vara en sprillans ny telefon? Sega huvuden... Och en sjuk grej till...Förut berättade jag ju om att alarmet satt kvar på halsduken jag hade köpt till min pappa, a, idag så skulle jag slå in lisettes julklapp och gissa vad man märker? Jo, självklart sitter ett sånt där jävla larm på IGEN!? Vad är det här? Om man jobbar i en klädesbutik, ska det vara så jävla svårt att ta bort larmet då? Så man slipper åka ner dagen efter igen bara för att ta bort skiten... Aja, fick iallafall en sån där grej man rullar på kläderna så dammet från kläderna ska gå bort, som ursäkt, jippi.....
Imorn blir det iallafall hem till mamma för att ha lite julmys med nått folk, kommer inte ihåg vilka. Blir väl att klä granen och fika och allt sånt...Ska sova där tills julafton så det blir väl att ta med dig alla grejer som man ska ha på sig på julafton imorn då..Det känns ju inte ens som jul. Bara jag som tycker det? jaja...
Nu äre guitar hero som jag tar er alla på:) hörs!

puss!/liiiinn

Inga kommentarer: