måndag 29 december 2008

some more

Hallå!
Idag blir det att åka ner på stan igen...blivit lite mycket av det nu känner jag. Men det blir en snabbis, si sådär en halvtimme kanske. Mitt köp av jeans igår ångra jag så det blir att få pengarna tillbaka! Inte allt för dåligt det heller. Sen måste jag köpa Khaleds julklapp och när jag ändå är inne på H&M kan jag köpa en ögonfransböjare och ögonskugga till moi också. Sen sätta in alla mina kontanter på mitt konto. Känns inte bra att ha dom löst hemma:) Farmor hade vart gullig att sätta in 500kr där också. Så när jag kommer med my money idag till banken kommer 2700 feta vara inlagt! Ohja=)
När jag är klar ska jag åka hem till pappa..Ska få lite mera julklappar. Jag hoppas på allt att det är en lap top. Jag dör ju annars, fast om man inte skulle få det så är det ioförsig mellandags rea så man kan ju kolla lite själv, nu när man har lite cash. Allt kanske inte räcker men man får väl be någon ängel lägga till. Eller iallafall fråga om det går för sig:)
1000kr, guitar hero 4, och filmer är det jag har fått från pappsen hittills. Och jag har ingen aning om vad det kan vara! Lap top!(håller tummarna)<3
Nu väntar jag bara här hemma på mamma för att jag ska kunna åka. Har min små skitungar till syskon här hemma som jag inte kan lämna ensamma.
Och linneah har vart duktig också:) you know. Duktig flicka.
Snart äre nära folket=D nyår! party hard eller vad säger ni?:D aja, nu måste jag förbereda mig för min mors ankomst. Skriver förmodligen ikväll eller imorn:)

puss!/linn

Inga kommentarer: