tisdag 30 december 2008

the day before

Hallå!
Ohja, fick mera presenter av pappa som sagt. 1000 kr till :D 3500 på banken nu då! -Katjing! Ett nytt tangentbord till datorn och en morgonrock som jag aldrig har provat på skönare:O mjuk kallas det! Sen typ någon mysdräkt som jag inte vill ha, som jag ska få pengarna för. Och så ska jag få lap top :D YEAH YEAH YEAH! En apple också:) de bästa! Var och kolla på massa idag, först stan, sen hälla, sen erikslund och sen stan igen. Låter kul va?:) njaa, lite jobbigt kanske. Men efteråt kom man på att det inte var värt att hitta alla älsklingar för pappa hade tydligen hittat bättre när man kom hem. YES! Kändes ju så värt;) Aja...bara jag får en som jag vill:)
Prata med linneah nyss i tlfn, hennes familj längtar efter att träffa mig:) De älskar mig redan mera än vad de älskar sin egen dotter. Vad kan jag säga... I´m loveble;) Ser ändå fram emot morgondagen fast du är äcklig<3
Skriver imorn mannar:)

pussss!/linn

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaah dt verkar ju nästan ovanligt att du blit bortskämmd av din farsa.. lyllo .. p.s. Gott nytt year!!

linneah-s sa...

jag är oälskad.

linn sa...

linneah, jag vet.
anton..som sagt, I´m loveble;)