söndag 28 december 2008

shoooppping

OHJA!
Så sagt som det är sant så hare vart shopping-dag idag, skönt med nya grejer igen:) Blev ett par jeans, örhängen, sen fick jag en tröja av Khaled i julklapp, tack vännen<3 Du får din imorn! Kan avslöja att han får en skjorta han vill ha, jag avslöjar egentligen ingenting nu när jag skriver ut det för han och jag var ju på stan idag och jag erbjöd att betala den. Nu när jag tänker på det så är jag rätt generös(a) När lisette och jag gick på stan sist var vi inne på gina, och hon hitta en tröja hon tyckte var snygg, men hon hängde tillbaka den, då tog jag den till kassan och köpte den till henne...:) vet, jag är bäst. Kanske du blir the next lucky one;)
Idag hade ju Khaled och jag lite småtur på stan. Jag hitta ett buss/tågkort på golvet och sa åt han att ta upp det, och det var laddat med typ 900 kr(kvittot låg kvar, därför jag vet), så nu har man ett sånt också:D Bara hoppas att inte den rätta ägaren till kortet spärrar det. Vilket äckel isf, för jag måste använda det på nyårsafton när jag ska till linneah. :)
Imorn blir det iallafall stan igen sen får vi se vad som händer, kanske tvingar in mig själv i khaleds hem eller om jag träffar någon annan:) mobilen lever som vanligt!

pussssssss/linn

Inga kommentarer: