lördag 27 december 2008

grattis grattis grattis!

Idag har ingenting speciellt hänt, har bara vart i Järna...och för er som inte vet vart de ligger så ligger det typ i Södertälje. Jag vet, boring! På vägen hem därifrån bestämde iallafall Khaled och jag att vi ska ner på stan imorn och kolla mellandagsrean:) trevligt.
Och jag vill säga ett STORT grattis till min lisette som fyller 17 år idag! Har faktist skickat sms till dig gumman men jag tror din mobil är död...ringt har jag gjort också men kommer inte fram. Så tro inte att jag har glömt dig eller nånting, har tänkt hela dagen att jag vill gratta dig<3 Vi får höras lite senare...
Annars är det nyår snart också! Jag ska vara i Virsbo:( äckligt...med linneah. Men festa blire:D
Nu ska jag återgå till harry potter och godis:)

puss!/linn

Inga kommentarer: