fredag 26 december 2008

Spicy


Hallå där!
Julafton tyckte jag gick riktigt segt, vet inte varför...Men en grej skratta jag åt så jävla mycket, morfar gick och klädde ut sig till tomte, och när han kom in igen hade han skägg i hela ansikte förutom vid ögonen!Hahah, bilden säger väl en del!
Men fick iallafall fina presenter, typ 2400kr, smink, kläder, fred perry tröjan som jag ville ha bland annat!(a) och guitar hero 4! oh ja;) och mer, men orkar inte räkna upp allt:) Har inte fått allting än, har fortfarande lite presenter kvar från pappa!
Iallafall så ska jag och familjen dra till Järna(?) imorron och träffa mamma kusiner och mina sysslingar som är typ jorden tråkigaste människor om jag minns rätt från i somras. Geeeeks... vill inte ens hänga med. Men vad gör man? Det är jul och jag träffar dom aldrig ändå.
Nu, om ca 50 minuter ska jag åka ner till stan och träffa Linneah+o( Det enda possitiva med det är väl att vi ska käka spiiiiccyyyy!=D mums. Sen kanske det tyvär blir så också att jag ska sova hos henne på söndag.:) Illa.
Nu tror jag att jag måste börja göra iordning mig om jag ska hinna åka hemifrån vid halv sex:) hörs då!

puss!/Linn

Inga kommentarer: