tisdag 2 december 2008

gemigtur

Hallå där! Känns ju som om den här dagen i skolan har vart ganska ovärd. Att börja halv 10 och sluta halv 11 känns inte som den mest värd dagen. Man har ju inte så mycket att göra än att hänga runt med alla andra på skolan och så självklart kan man ju blogga. Jag och ett visst äckel vid namn linneah ska iallafall ta oss ut till hälla nu och ragga tag på ett juljobb, jag lär ju lyckas! Annars vet jag inte vad jag gör, får väl fråga pappa efter pengar eller nått...men ändå mer pengar på ett jobb ju:)
Och efter hälla hade jag tyvär lovat linneah att hon skulle hänga med till mitt hem...fyfan, mitt hem förtjänar bättre! Och gymma ska hon följa med och göra också. Stackars lisette och mig.
Jaja, nu drygar Anton här brevid så nu pallar jag inte skriva mer...hörs! Nu äre hälla.

pppuussss/ liiinnn

Inga kommentarer: