måndag 1 december 2008

Oh happy day.

Hallådär, kan ju bara börja med att den här dagen i plugget har vart så sjukt rolig! Kan ju ha och göra med att Oscar gillar djur...och min present kanske? Hmm...Och Johan är ju som vanligt. haha, och tydligen mumlar jag för mig själv också enligt Jessica, dagen har jag helt enkelt tillbringat med skratt! Men när gör den inte det liksom. Nu har jag iallafall slutat och klockan är typ tre och jag ska snart gå och möta Lisette inne i stan. Ryktas om shopping...själv har man redan köpt sina skor idag, kärlek till dom.
Och när man kommit hem är det till att käka och sedan dra till gymmet, som jag nästan hänger på tjugofyra-sju. Typ fem gånger i veckan iallafall. Ni kan ju undra varför:)
Nu tänkte jag dra in till stan så Lilli slipper frysa ihjäl...jag menar, vissa kan ju hålla tider!

pppuussss/ lllinnnn

Inga kommentarer: