tisdag 2 december 2008

:*

Om vi har riktig flyt här nu linneah så kommer det! Får väl ta att ringa Månsan imorn då;)
Min dag har egentligen vart helt okej, inte roligare än igår ofc, men ändå helt okej med tanke på tiderna i skolan...tog en glass ute på hälla med linneah då, bara för att fira lite smått sådär;) Men en sak med linneah är så drygt, hon bara följer efter en hela tiden! Sluta linneah, det är inte roligt längre...men din information som vissa på skolan sagt om mig var ju inte allt för dåligt, inge negativt om jag jag säger så. ;)
Och du kan vara rätt bra ändå linneah för så mkt som jag har skrattat idag med dig har jag inte skratta på länge. Till gymmet och På gymmet! Loveit! Du kan ju fan ingenting:D haha,
När man skulle hem träffa man iallafall Hampus på bussen som man inte träffat sen i somras, länge sen där!
Trött är jag iallafall nu och jag känner att illamåendet börja komma för en viss Johan slutar ju aldrig skriva till mig på msn! Tack Johan, SP08D! Tack också för att linneah inte är inloggad. Nu ska jag sova, och fortsätta sms:a med Mr X...

godnattt/ linn

Inga kommentarer: