onsdag 3 december 2008

grattis!

Hallelåja!
Ja, dagen började ju med att lilla linneah inte var i skolan, och tydligen var hon sjuk och hade gjort lite grejer under natten som jag inte vill tänka på. Men hon hade väl tänk på mig eller nånting...Men skolan klarar man bra ändå, fast idag mådde jag illa när Johan sa vad han kunde göra med en snoppgrej, men det blev väl ändå ett nytt dagens skratt! Så jävla cp. "Om man spänner den, så går det ju.." Nej, Johan...
Följde med några pojkar från klassen till Spicy idag för att käka då, när man väl satt där kan man ju lika gärna ringa sin kära far som fyller år idag, och det är lugnt pappa, jag kallar dig inte gammal förns du är 40 ;)
Nu har man då slutat, men man fick väl beröm på räddningstjänsten, suckers ni andra:) Och nu kan jag inte göra mer än att vänta på min mamma som ska komma hit till skolan för jag har tyvär utvecklingssamtal. Men jag vet ju redan på ett ungefär vad de kommer säga. "Du kan Linn, men du pratar på tok för mycket..och lägg ner mobilen!" Jaja, får väl bättre mig efter julen.
Men efter det ska jag iallafall få dra till gymmet och vila ögonen på något snyggt, medans man springer kanske...var ett tag sen.
Nej, nu ska jag fortsätta sms:a med Daniel och hoppas på att det inte går allt för dåligt på samtalet iallafall, stackars min mor isf. haha

puss!/linn

Inga kommentarer: