tisdag 17 november 2009

a little bit to much

Hade naturkunskaps prov idag, tror jag måste göra om det också fan.. det suger just nu. Dock är Micke bättre än Anna-Karin som är den sämsta läraren på skolan, men ändå.
Äntligen har jag i alla fall en pluggfri dag, så snart ska jag bara diska (?!) och sen gå och lägga mig i min sköna soffa på rummet och bara ta det lite chill. Sen funderar jag på att breda ut mig i min underbara säng. Jag ska lägga ut en bild på den nån gång så förstår ni varför man alltid längtar efter den.
En sak som också suger är att jag har utvecklingssamtal på fredag, orkar inte ens bry mig om vad de säger där. Jag har i snitt VG på det jag vill ha ändå. Dock blir det nog ingen bra kritik från biologin, men ska byta bort därifrån ändå.

Living the dream!:) / LINN

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla failad människa/martimus , fast jagh vill oxå breda ut mej i din säng :S

linn sa...

hahaha gullig ni två är <3