fredag 11 december 2009

Music

Det finns inget bättre än musik. Musiken formar ens liv rätt mycket. Dock är det ofta jag lyssnar på musik och tänker "Den här låten kommer bli stor sen" eller "Snart lyssnar alla på den här låten" Som ex:

Lady Gaga - Bad Romance
Ke$ha - Tik Tok
Space Cowboy - Falling Down
Owl City - Fireflies
Jason Derulo - Whatcha Say

Det där är några låtar man började lyssna på för ett rätt bra tag sen och som gått väldigt bra på senare tid. Vart jag vill komma med detta är att jag vill skriva ut en låt jag tror kommer gå rätt bra, men bara för det så kommer det väl gå skit för den, haha..
Taio Cruz - Break your heart
Det är bara vänta och se om jag har rätt eller fel.

Efter några timmar kom jag på att Madonna ft. Lil Wayne - Revolver kommer förmodligen spelas flitigt inom kort också..

2 kommentarer:

linneah älskling sa...

hihihi den lyssnade jag på i somras :)

linn sa...

Ja men det är nu alla andra kommer märka av den ;)