fredag 11 december 2009

I´m in Miami bitch

Eller ja, jag kom precis hem därifrån men jag hade ju ingen dator som jag kunde skriva ut den meningen så var bara tvungen, ett måste..
Miami. Jag finner inga ord. Jag ska flytta dit. Drömstad nummer ett.
*Byggnaderna, så sjukt snygga och stora.
*Vattnet, genomskinligt och vågor!
*Vädret, sol, sol och sol. Skitväder här var vi bor..
*Kom hem med ny Ed Hardy tröja och en Fossil plånbok.
*Fick dock panik, började springa, skaka och började gråta. Jag kollade åt sidan på en man brevid mig, han hade en stor jävla orm runt halsen! Jag har världens fobi, så vill ni lyckas få mig att skrika och gråta så har ni där svaret hur.
En utav det viktigaste sakerna, jag var utanför Miami Inc!!! Och vem ser man inte då om inte självaste Ami James?! Han är rätt mums, dör ju nästan.
JUST LOVE MIAMI <3

Inga kommentarer: