lördag 17 oktober 2009

Fight

Jaha, då har jag tillbaka mitt liv igen då. Min mobil och dator, löööw it.
Igår blev det lite fest hemma hos Lisette men blev typ inte nå dricka för mig. En grogg och två cider så det blev en nykter kväll, men jag hade kul ändå! Den som säger att man inte kan ha kul utan alkohol är bara grymt osocial!
Fick träffa Lisettes kille också för första gången på riktigt, det var nästan skrämmande hur mycket han påminnde om en viss person. Good Luck over there..

Snart ska jag köra ut till Sanne. Blir en övernattning med en riktigt chillkväll framför oss. Länge sen man hade det med en kompis känns det som. Fast jag måste erkänna att vi ska faktiskt plugga också. Speciellt matte. Fan va sämst. Sen har jag lite naturkunskap jag ska göra omprov på på tisdag så där lär jag ju plugga lite. Och så tänkte vi gå igenom religonen men det är inte svår så det gör inget. Sen fick jag IG på biologi provet också så där har jag ett omprov att göra också veckan efter lovet. Biologi läraren kan ju suga min vänstra. Hade lite bråk med rektorn i fredags innan jag gick hem också. Ingen utav oss var glada kan jag ju säga. Jag hatar honom. Men jag ska få som jag vill, promise.

Det är i alla fall såhär min dag ser ut med Sanne. Uppdaterar senare ikväll. Jag får inte glömma att dryga med Ian också!

/LINNRYDING

Inga kommentarer: