tisdag 13 oktober 2009

Grande

Är hemma hos Anton för tillfället och Martin försöker plugga här brevid när vi ändå sitter och spelar musik, men egentligen så borde vi också plugga. Vi har kemi prov imorn. Och matte tenta som ska vara inlämnad på fredag. Men jag ska hem till mormor och morfar imorn eller på torsdag hade jag tänkt och så får jag hjälp med matte skiten för jag fattar ingenting!

Min fredag var i alla fall tjockt nice. Blev exakt som jag planerat mig i alla fall och andras också, hehehe.
Nu på fredag ser det ut att bli till att festa med Lisette. Grymt länge sen jag och hon gjorde det, måste vara upp mot 3 månader sen, om inte mer. Tror Oskar skulle hänga med också, men vi får väl se hur det blir med den saken. Som det ser ut nu så blir det förfest hemma hos Lisette så vi drar dit lite folk. Men inte allt för mycket folk eftersom det bara är en tvåa, haha. Men det ska nog gå bra.

Jag har i alla fall ingen telefon och ingen dator tills på fredag. Så skicka inga sms för ni får ändå inget svar. Och så är det väl rätt uppenbart att det kommer bli dålig uppdatering.
På fredag kan jag leva igen, då har jag tillbaka mitt liv.

/LINN

Inga kommentarer: