söndag 13 september 2009

Okej, imorn ska jag till Sala, är jag riktigt frisk? Jodå, ska till Linneah och har lite trevligt. Hon har sin fars hem ensam i över en vecka så varför inte passa på att krascha hennes andra hem också. Höjdpunkten kommer lätt bli att vi ska kolla på Grease! Gissa om vi kommer dansa och sjunga till alla sköna låtar. Grease lightning! You´re the one that I want! Ojoj, vi kommer skaka hela huset.
Nu har jag min laptop iallafall, blev en svart mac. Så kommer sitta en del nu eftersom jag har en del inställningar att göra och en hel del saker att lägga in från min stationära för att känna mig "som hemma" igen.
Idrottsprov imorn och vi får se hur det går. Är lite mer orolig för naturkunskapen faktist.
Nej nu kan jag inte skriva mer jag håller ju på att dansa medan jag skriver typ. Blogga inte samtidigt dom ni lyssnar på grease låtar, ett tips! (k)

/L

Inga kommentarer: