lördag 12 september 2009

Haha ojdå, grymt dålig uppdatering här kanske..? Jaja, tur att jag får en laptop i veckan så jag orkar sätta mig framför datorn och uppdatera lite oftare kanske, fått lite klagomål.
Men inte så mycket har hänt egentligen. Fyllt år har jag ju, men annars har det mest vart skola och umgås med vänner, som vanligt alltså.
Drog till Tillberga igår med Natta och Oskar på fest där redan Isak och Kevin var, så man kände lite folk iallafall. Oskars bror också. Sen var det främlingar.
Blev rätt lyckat till största delen iallafall, hehe. Linneah hade ju också fest hemma hos sig, ville ju dra dit men hon hade tydligen trevligt ändå;)
Jaha, nu ska jag och Nathalie dra ut på äventyr som alltför hemligt för dig som läser (k)

/L

Ta mina rester, gör det.. haha nolla

Inga kommentarer: