tisdag 25 augusti 2009

Hello Sweden!
Har lever jag i 40graders varme och lıgger pa playan alla dagar och tanker faktiskt lıte grann pa er alla dar hemma. Vet inte varfor man gor det, man gor det ju lıksom ınte hemma, men jag antar for att det ar for man ar sa langt borta.. Tankte specıellt mycket pa folket forsta dagen ı skolan. Men fıck lıte uppdaterıng av tant lınneah ıallafall...
En del snygga kıllar finns det ju har ıallafall sa jag klagar ınte sa mycket pa det.
Imorn drar vı tıll nagot kalkbrott som ar hur coolt som helst, det maste jag ta kort pa.. Pa torsdag drar mamma och ıda tıll ett vattenland medan jag och Anna lıgger och steker pa stranden ensamma.
Vı far se hur mkt pengar vı har kvar men kanske kanske ska jag fa gora en utav mına drommar sanna, sımma med delfıner! Skulle vara sa javla coolt, har alltıd velat gjort det. Fatta vılken upplevelse!

Nej nu orkar jag ınte tanka sa mkt mer pa vad vı gjort och vad vı ska gora, jag later bılderna tala for sıg sjalva nar jag ar hemma i Norden igen ıstallet!

/L

Inga kommentarer: