torsdag 27 augusti 2009

hallo home?

Okej, nu vill jag hem.. Jag saknar Sverige och jag saknar sjuk humor. Vısst, jag ar sjuk som vıll hem fran 40grader men vad ska jag gora? Har ju fan ınte snackat med nagot rıktıgt kul folk pa over en vecka.
Snackade med Johan pa msn nyss och han fıck mıg att garva ı lobbyn dar jag sıtter vıd datorn. Da ar nanting riktigt fel. Hoppas de har tva dagarna gar fort nu for jag vıll hem tıll mına vanner!
eller 'vanner' som Lınneah skulle saga. Forresten saknar hon mıg. Det har hon sagt. Hon vıll ha mıg ı skolan nu. Det har hon ocksa sagt. Hon sager bara sa for hon vet att jag har grejer tıll henne. Demonjavel.
Hur ska det funka nar jag drar tıll Florıda ı tva veckor i november? Sen nar jag kommer tıllbaka ar jag bara ı skolan en vecka sen ar det ju jullov. Ojoj, far val ta vara pa tıden med humor de tre kommande manaderna da. Kanner att dock kommer mına ord vara helt tvartom nasta vecka.
Nej, nu har det har tangentbordet for sega knappar, kommer fan ha tranıngsvark ı dom ımorn.

I just wanna break you down so badly, In the worst way säger:
hahaha jag ber, köp mig en liten träkamel!? :D


linnrydıng, säger:
hahah vafan ska du med en san tillll??? :D:D


I just wanna break you down so badly, In the worst way säger:
hahah jag vill ha den i anus..



Yeesss, Johan Lıdmo damer och herrar.
Saknar den torra humorn anda.
Upp tıll hotellrummet nu.
Cıao! (k)

/L

Inga kommentarer: