söndag 26 april 2009


Holaaa:)
Sorry för dålig uppdatering alltså, men har faktist haft annat för mig och inte haft tid att sitta bänkad framför burken.. dels för att det är rätt mycket i skolan, sen är jag också allmänt trött. Men vem är inte det?
Nu är jag iallafall väldigt nöööjd för jag har skaffat mig spotify! Första invignings låten fick bli Lorentz & M.sakarias - Mayhem, vilken annars?;) Kan inte förstå att jag hatade den låten i början, jag och Isak bytta alltid kanal när man såg den på tv uppe hos Oskar, men nu.. nu äre dunk. Förstår inte.. alla låtar jag ser på tv och tycker är dåliga dom första 3 gångerna jag hör dom, de tycker jag blir jättebra låtar senare? Nu Mayhem.. förut gillade jag inte In the Ayer (?!) fråga mig inte varför.. och sen fascination med Alphabeat. Kanske inte bara är jag som är sån?
Men tycker att alla med spotify ska söka på Lorentz & M.sakarias, dock bara 5 låtar som kommer upp men alla är grymt sköna, härliga beat!

Jag har gjort rätt mycket sen jag blogga sist, så istället för att skriva en lång text som ni ändå suckar över att läsa så kortar jag av det med några punkter istället...
*lämnat in både historian & geografin som jag gnällde om förut.
*nationella prov i engelska som jag tror gick hyfsat bra, men ska inte säga nånting i förväg vi alla vet ju hur det går då...
*fått tillbaka ett matteprov med bokstäverena IG
*har blivit förkyld ännu en gång och har så ont i halsen så ni anar inte, och på allt det hostar jag för kung och fosterland också, smärta.
*festat utan att dricka, festat utan att vara taggad. Jag säger bara valborg...

Det var det jag hade och säga för denna gång, men ni vet hur jag är.. munnen går hela tiden så jag lovar att det kommer mera.
puss!/ L

Inga kommentarer: