onsdag 22 april 2009

Holaaa:)
Klockan är nu 9:40 och jag har hål till klockan 13:00, vilket är över tre timmar, så säg vad ni vill om det. Jag tycker iallafall att det är rätt segt. Och inte gör det saken bättre att det är äcklig mat i skolan idag också.. Så i väntan på räddningstjänsten ska jag alltså göra...ingenting!
Igår blogga jag ju aldrig så jag kan väl berätta lite snabbt nu vad jag gjorde. Efter skolan blev det till att åka ut till IKEA och hälsa på Lisette som har sin praktik där ute, och första skymten jag får av henne är att hon står helt ostadigt på en slags stege och ska hänga upp nyhetsskyltar, haha! Min enda tanke jag hade var att jag hoppades på att hon skulle ramla:) Efter en del snack som tog upp hennes praktiktid så fattade jag ett klokt beslut... genom att åka hem. Där somnade jag i soffan! Det är verkligen det skönaste sättet att somna på. När jag vakna kolla jag på klockan och märkte att snart kommer mamma hem och då äre god tid att städa upp i sitt rum lite så jag slipper höra allt jävla tjat och gnäll som har blivit ett utav hennes favorit sysslor på senaste tiden.
Runt kl6 fick vi besök som stannade över på middag. Efter maten hade jag egentligen tänkt att plugga eller iaf att börja på historian men så blev det ej.. Utan jag gick och la mig vid 8 istället, för skönt! Jag har ju faktist tills 6 maj på mig...
Nu ska jag gå och fula mig med massa annat folk(k)

puss! /L

PS: Linneah är extra ful idag, hon har sin tröja där hon har Håkan Hellströms signatur på ryggen. Funderar stort på att komma bakifrån och dunka henne hårt i ryggen!

3 kommentarer:

oh crap sa...

den är fin..

........ sa...

så fan heller

USCH sa...

jag är fin, fett fin. GRRRRRRYYYMT= nöff