fredag 6 mars 2009

hejsan!
Ser ut att inte hända så mycket ikväll, och det är väl tur det för jag är ungefär lika trött som i mitt senaste inlägg, haha. Lugn kväll alltså.
Lite ny design på bloggen har vi nu också, men det ska inte vara som det är nu, utan ska byta ut bilden som är på Tom till en Mcfly bild istället. Det sker inom kort hoppas jag, annars är den mysig:) den som inte tycker det kan dö(k)
Det är nämnligen inte jag som är kung på att fixa bloggdesign, utan det är en viss linneah. Så man hoppas hennes ork kommer snart.
Imorn blir det iallafall att träffa lisette som jag inte gjort på ett tag nu. Vet inte riktigt vad vi ska göra, alltid händer det nått.
För övrigt så har jag blivit grym på att blogga från min iPod, kallas skillz;)
Menmen, nu ska jag väl återgå till mitt, - alltså inget!:)
Hörsssss!

Puss! /L

Inga kommentarer: