söndag 8 mars 2009

Halo!
Blev att röra sig mot virsbo igår med lisette till linneahs födelsedagsfest. Lagom fest på en lagom lördag kväll. Hon fick en tröja av moi och lisette och jag tillsammans gjorde en sån där gurk-kaktus med polly och geléhallon. Synd att alla åt upp den för henne, haha. Men hoppas du fick vårt lilla meddelande som låg i den lilla boxen linneah;) Men det blev att dra rätt tidigt, kanske runt 00:00 skulle jag tro att vi var framme i västerås igen, är man trött så är man...
Annars har jag nyss vart och köpt en jacka på Vero Moda och där blev man klubbmedlem när man ändå var i svängarna. Så varje gång jag köper nånting där nu i fortsättningen så får jag 20% rabatt, alltid något:) Så resten av dagen blir rätt lugn, det är ju trots allt söndag, och vilken söndag är inte lugn. Det flesta skulle jag tro... Får se om lisette kommer till mig senare och kolla på Gossip Girl, ljuvligt program det där, men missa dock förra avsnittet! Undra vad jag gjorde då...(?) Aja...imorn är det skola också, och tänker jag rätt så tror jag ingenting speciellt händer då, eller den här veckan för övrigt. Vi tart som det kommer mannar:)
Menmen, nu ska man väl fortsätta att spela BubbleJump, eller BubbleTrubble som Kevin säger. Själv är man uppe i 11 siffror nu som highscore;) Jag och Rickard ligger lika, fan vad jag ska dryga när jag är uppe i 12 och har en siffra mer än han:)Är ju faktist svårt att komma högre än så! haha, hörs då!

OCH VILL BARA PÅMINNA ALLA ATT JAG ÄR KING, MAN FICK JU G PÅ MATTEPROVET LIKSOM!;D

puss!/ L

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är Kingen utan K

Anonym sa...

du är en Nolla med stort N :)