fredag 2 januari 2009

laugh

Hejsan!
Dagen började med att man får ett sms från MR emilia och hon frågar om man vill hänga med ner till stan. Varför inte, har ju ändå ingenting bestämt. Kommer ner iallafall, och till slut blir vi hungriga och det är ju en självklarthet att det blir allas älskade spicy:) OHja, vad gott det är! Och som alltid när jag och emilia umgås så blir båda helt sär i huvet. När vi sitter och äter sitter två kines killar mitt emot oss och så rapar hon ut och jag blir helt förvånad och säger ingenting. Men så säger hon "Linn, är det inte så att kineserna rapar när de har ätit klart för att tacka för maten.., det tar iallafall jag av." HAHAHA, fan va kul. Hon skämmer ju alltid ut sig, och mig med för den delen:o inte bra... Efter vi käkat gick vi och kolla lite mer i butikerna och så hitta jag en jävligt fin väst inne på Vero Moda, det är ju inne med det nu 2009 så varför inte köpa:) billig var den också, halva priset:)
Efter stan stack jag hem och körde guitar hero 4 med min syster, känner mig så elak när jag äger henne hela tiden;) haha. Morgondagen ser iallafall mest ut att bli ett letande av lap top - igen! Jag blir ju aldrig nöjd...pappa får vara guid till mig imorron. Kanske inte blir så bra med macbook, de är snygga iofs, men ganska komplicerade.
Och nu har jag nyst flera gånger! Bara jag inte håller på att bli förkyld igen! Fan, jag blev ju nyss frisk. Hatar det här... hörs!

/linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

harru world tour?? Fett najs

linn sa...

ohja:)