torsdag 1 januari 2009

1 Januari 2009

Hej nytt år!
Jaha, då var det här igen då. Ett nytt år, nytt år med nya möjligheter. Ett nytt år att lära sig av sina gamla misstag från det tidigare året. Det man gjorde och det man önskar att man gjort...Men tänk inte så mycket på det gamla och se framåt och fånga dagen istället. 2009, make it to your own year!

Gårdagen blev förvånansvärt lugn med vad jag egentligen tänk mig. Och det var väl egentligen lika bra, av flera olika skäl. För det första kan ju vad som helst hända på en sån där dag. Finns alla möjliga idioter där ute, det finns det väl annars också, men det brukar vara lite mer på såna här "fest-dagar". Och för det andra så är det ingen höjdare att göra bort sig när man är på ett nytt ställe för första gången.
Men efter vi hade festat ett tag så drog vi ut till skolan precis innan 12 och raketer smälldes det! Fick nästan en på mig! Vi stod där iallafall ett bra tag och frös. Och jag tror vissa delar av min kropp blev förfruset. Efter vi stått där kände linneah och jag att vi inte orkade så mycket mera, så vi gick hem igen och kollade på film runt halv 2:) Skönt nyår, både fest och att ta det lite lugnt.
tack för kvällen cp-unge<3
Och idag är det bara en vecka kvar till lisette kommer hem. Du är saknad hörru.
Nej, nu ska jag och linneah kolla på ännu mera film innan vi ska dra på middag:) Sagan om ringen 1 vafan, lite svårt att inte sitta och säga replikerna i Sagan om de bannlysta;D
Gör 2009 till ert bästa!

puss!/linn

Inga kommentarer: