fredag 5 december 2008

trevligt.

Jaha, dagen började ju som sagt med skola, utan idrott! Fan vad skönt, är ju förkyld och grejer. Så efter skolan drog jag till H&M och skulle fixa den där grejen på halsduken. Det var ju nästan så de inte ville ta bort den. "Man kan ju ha snott den" Jo tjena, jag snor, kom igen, jag har väl pengar för att köpa kläder! Iallafall så åkte jag hem efter det för jag kände mig så jävla tung i huvet, men icke. Då skulle man ner till stan igen och träffa daniel eller "lilliS" som somliga kallar han..gjorde väl egentligen ingenting speciellt där, kändes ju lite ovärt faktist..Men Frida kom och mötte mig på stationen så drog vi hem till mig och glodde one tree hill, det är ju kärlek liksom! Så nu har jag laddat ner lite musik, man behöver ju en paus. Så vi ska väl fortsätta att tare lilla lugna här snart igen. :)
Imorron ska jag iallafall träffa min kära lisette, och vad vi ska göra är en fråga jag också undrar över...ryktas ju att vi ska ladda ned Twilighy<3 får väl se om någon annan person också kommer dit också, som sagt...we´ll see.
Och tacka Anton vill jag göra också, för att du publicera min kära blogg i din. Kanske inte på världens snällaste sätt, men det kanske gick bra ändå! För denna gång, du vet att jag kan lacka:)
Nej, nu ska jag vara social med lilla fridis här,

puss!/linn

Inga kommentarer: