fredag 5 december 2008

förkyld

Nej usch, nånting ni inte vill vara är ju att va förkyld! Känns ju som om hela huvudet ska sprängas borta, helt tungt. Går dagen spendera jag i soffan med TV eftersom jag inte tränade. Och pizza, det var ju inte allt för dåligt ska jag ju berätta för er...så lilla Lilli fick lov att träna själv. Hur det nu gick får man väl höra med henne om.
Idag är det fredag dåra, den här veckan har gått så jävla fort, inte klokt...Ska iallafall träffa Frida idag, eftersom det var ett bra tag sen pga alla omständigheter. Eftersom jag är förkyld så pallar jag ej göra nånting idag, det brukar bli livat när man är med lisette så får väl spara mig tills imorgon..vad hon och jag ska göra är väl inte helt klart än men det brukar alltid bli nånting, skriver väl om det imorron antar jag. Sen får jag se om jag träffar en annan persooon mot kvällen.
Och en viss kille ska komma till our school idag också, så det blir nice. Måste byta en halsduk jag har köpt till min pappa på H&M också, de jävlarna hade glömt att tagit bort den där hårda grejjen som sitter fast i kassan, larmet eller vad det är? Hur fan kan man glömma det? Idiot,

puss!/linn

Inga kommentarer: