onsdag 4 november 2009

Panic in da house

Den här morgonen fick jag ingen fridfull väckning som vanligt när mobilen klingar lite lätt med Heartbeats - José Gonzales, utan jag märkte kl 07:15 att jag hade ett missat samtal och två missade sms, varav ett var från Sanne Säfström. I hennes sms står det: "Vad är det för bild på bild du bivit taggad på på Facebook? Du är ju nästan naken!" Inte ser jag att man kan bläddra ner sms:et ännu längre ner för att läsa mer text utan jag flyger upp ur sängen fort som fan och sliter upp datorn för att logga in på Facebook. I det högra hörnet hade jag tre nya grejer men inget om att en ny tagg på mig. Ringer upp Linneah för att kolla det missade samtalet ifall hon tänkte nämna nått kort på Facebook men icke. Ringer sedan upp Sanne för att visa min panik i telefon men det jag får tillbaka är med en trött röst: "Men läs hela sms:et..."
Jag skakade i 20minuter efter det där, till och med i duschen.

Skoldagen var i alla fall helt okej. Som förlåt från Sanne blev jag bjuden på lite godis som hon hade och jag ritade en jättefin teckning till hennes pappa som fyller år idag! Han heter Dick så jag gjorde lite snoppar och hoppades på att allt var på topp med Dicken.
Idag hoppar jag över träningen och ska plugga som fan. Tror det behövs. Istället för omprov i biologin fick jag inlämnings uppgifter som jag tycker är lite lättare. Sen blir det att plugga lite tyska också, somliga har ju prov imorn...

/LINN

Inga kommentarer: