tisdag 24 november 2009

make it happen


Jaha, imorn är det redan onsdag och snart är helgen här. Har redan massa grejer att göra, kommer stressa sönder mig.

Onsdag - fågelbacken med räddningstjänsten hemma igen kl 4. Träffa kompisen Jesper som jag lovat sen två veckor tillbaka och sedan plugga till Kemi provet jag har på torsdag.
Torsdag - käka nånting med pappa och lämna tvätt, ska också försöka träffa kompisen Frida innan för att ge hon hennes present, växla pengar, plugga till nk prov jag har på fredag och packa som fan.
Fredag - träffa mamma en snabbis, säga hejdå till alla för annars är man tydligen en dissare och sen fixa en kväll man kan tänka tillbaka på när man ligger på stranden.

Jag känner hur jävla stressad jag kommer vara, men när fredagen kommer så är nog allt stress värt det. Nu ska jag plugga och plugga lite mer för att sedan käka mat och kolla på Big Bang Theory! Det är så grymt jävla roligt så det finns in
te... Love it.
/ Liiiiinn

Howard and Sheldon in my heart! Jag får dagens skratt av dom <3

Inga kommentarer: