lördag 7 november 2009

On the road

Jaha, då börjar tiden hemma hos linneah scheffler ta slut för denna gång. Alltid lika chill att vara här faktiskt. Och alltid lika kul att driva med hennes mamma. Den här mini helgen tillsammans med henne har bjudit mest på att ta det lugnt. Lagade mat igår som blev riktigt top notch, ni skulle inte kunna göra det bättre. Nu när jag tänker efter har vi käkat nästan hela tiden, men det är gott. Igår fick linneah för första gången åka bil när jag körde, det gick fort och bra. Nu är det en timme tills jag ska vara på stationen så jag ska väl ta vara på tiden. På tåget blir min tidsfördrivning iPod och dator, ska trixa lite med bilder. Vad dagen bjuder på har jag ingen aaaning om.
Ciao!
såhär såg jag ut när linneahs mamma kom hem, hon tyckte det såg bättre ut..


Inga kommentarer: