onsdag 11 november 2009

hurry uuuup


Checka snyggaste jackan jag beställt! Race Marine, In love, inom några dagar är den min!<3

Btw så ska jag hoppa av min biologi kurs tror jag, läraren har jag lust att sätta en nackskott på. Kollade upp lite saker och jag behöver inte ens biologi till det jag ska plugga vidare till. I värsta fall får jag väl läsa det i trean då, nu är biologi ett sandkorn på stranden för mig.
Sov över hos Sanne igår och hennes badrum var inte torrt efter att vi bubbel badat. Vi pluggade typ hela kvällen så nu har jag gjort klart andra Kemin och religion arbetet, känns som att lite släppte på trycket. Har egentligen biologi prov imorn, men eftersom jag ska hoppa av så känns det ju inte speciellt värt. Nu vill jag bara se betyget på mitt tyska prov.


2 kommentarer:

' caroline anette sa...

svar: för det första så försökte jag göra så gott jag kunde, jag märkte inte alla frågor förrns efteråt. visst har jag svarat "som sagt" på vissa frågor, men inte på alla. jag försökte dela upp de, men de är inte alltid så lätt. plus att jag inte ens tog med hälften av alla upprepande frågor. för de andra, är de min blogg och jag skriver vad jag vill faktiskt :) menar inge illa, men jag har aldrig bett dig läsa, så va finns de för anledning att klaga över? :)

linn sa...

Hahah, du uppfattar det liiite weird. Jag frågar varför du tar flera frågor som är likadana, och säger att det är samma svar, inget annat. Läser av olika anledningar, nu vet du:) puuuuuss