söndag 29 november 2009

here today

Äntligen framme! Idag har jag totalt vart på tre flygplatser och åkt flygplan i ungefär 11 timmar. Inte hjälpte det att datorn dog precis när man sitter och kollar på Big Bang Theory heller..
Jag har iallafall vart uppe i 24timmar snart och hemma hos er är klockan snart kvart i 5 så jag antar att jag ligger och sover. Skönt! Det ska jag också ta och göra snart, ska bara käka. Klockan är faktiskt bara kvart i 11 här så här sitter jag i lägenheten helt ensam medans de andra gökarna är och handlar mat. Ni ska se bilen btw! :O Shit, kan inte jag få den?! Lägger ut en bild på den imorgon, nu kan ni få bilder på lägenheten istället...

Skööönaste badrummet till höger, vill ha det hemma. Pax för att det är mitt!


Skön lucka där i köket till vardagsrummet, haha. Ismaskin i frysen som hemma också, lata som vi är.Ja, det är redan stökigt i vardagsrummet....Ingen tvekan om vilken som är min. Linneah kom hit dååå, det finns plats duvet ;)



1 kommentar:

linneg sa...

on my way!!