torsdag 26 november 2009

bra linn, bra..

Åh gud vad jag är bra. Hoppas ni kände ironin. 
Har jag börjat packat? Nej. 
Har jag växlat pengar? Nej. 
Har jag ens hämtat en resväska? NEJ. 
Har jag en fungerande mobil? Nej. 
Har jag pluggat? Nej. 
Allt suger nu. Kanske är dags att börja röra på påkarna om man ska komma nån vart. 
Efter jag fått hjälp med att tvätta drar jag hem till mamma och hämtar väska och kläder. Sen ska jag fan sätta igång och packa! Efter det är det nog hög tid att börja plugga. 
Oh herregud, jag drar snart. Och imorn är sista dagen med alla sköna. Ska spendera hela dagen med Linneah! När jag väl drar mig bort från skolan inom två veckors framtid så ska jag och Nathalie dra och käka lite på stan. 
Har jag tid att sitta här och babbla just nu? NEJ

/liiiiiinn

Inga kommentarer: