onsdag 27 januari 2010

Snygg bloggtorka jag haft i typ fyra dagarna nu, tur att man inte driver en stor blogg iaf så man måste bry sig. Blogspot.com hade inte vart det bästa valet isf, haha.
Bion var trevlig, förutom att vi kollade på Avatar och det var det sämsta valet vi kunde gjort! Både Ludde, Emil och jag hatade den, sämsta filmen ever! Det är Snabba Cash nästa alltså.
Måndagen spenderades hemma hos mig med en vän. Tisdagen var jag död. Och för inte så länge sen drog Emil hem och jag käka nyss spicy, kändes som år och dagar sen jag käkade det.
Imorn börjar jag tre och slutar fyra. Fast nej, jag börjar faktiskt tolv med studiestuga som är obligatoriskt men det är ändå sovmorgon!
Trött jag är, nu ska jag göra iordning mig för att möta John Blund. Ciao!

2 kommentarer:

evveliinas sa...

snabba casch var skiit bra!!! :D

linn sa...

Jag måste fan ta och se den alltså ;)