måndag 18 januari 2010

have a ball

Okej, det kanske är dags att berätta vad jag gjort under en skoldag för en gångs skull..
Det började väl som vanligt med svenska på måndag morgonen som för övrigt sög. Idrotten kom sakta men säkert, man fick närvaro på fast jag glömt kläder. Och då menar jag glömt kläder på riktigt. Skulle faktiskt och gymma efter skolan men det blev det inget av pga det. Orkar inte gå fram och tillbaka när det snöar...
Idrotten var faktiskt kul för en gångs skull! Vi delades in i grupper och skulle komma på en egan takt dans till Beyonce-sweet dreams, och den fick man ju inte på hjärnan resten av dagen. Johan, jag, Linneah, Oskar och Isak har så grym dans så den kan ni inte ta.
Dom i klassen kommer få se en riktig show!
Matten efter idrotten sög som vanligt, fattar ingenting. Och så var skoldagen slut.
Martin och jag drog till donken. Jag tog en burgare och en milkshake. Och Martin två stycken El Maco menyer och två cheeseburgare brevid. Fattar inte hur han orkar..
Sätter mig på bussen hem och får ett mycket trevligt ett sms av Linneah som meddelar att vi inte har någon tyska imorn, så man börjar 12 imorn! Vi har två studiestugor på en dag, den första kan ta sig. CIAO!

Inga kommentarer: