fredag 25 december 2009

Juldagen

Julafton var väldigt trevlig måste jag säga. Vi var 7 st som firade tillsammans och det tycker jag är roligare än när man är sådär hela tjocka släkten och är upp mot en 20 stycken. Det är så tröttsamt.
Det är alltid kul att vara hemma hos farmor och farfar, det är alltid sånt liv på dom, speciellt farmor, störtskön!
Idag blir det julafton 2 hemma hos mamma med syskon, julafton 3 med mamma och släkt på söndag och julafton 4 finns faktiskt också. Mer med pappa.
Så nu måste jag börja packa hem till mamma för ska vara ute från pappa innan klockan ett. Han får fin besök som inte vi får träffa.. Så nu ska jag vara hos mamma i lite över en vecka och internet har inte varit det bästa där den senaste veckan. Det har inte funkat alls faktiskt. Så det blir inte mycket av internet för mig nu ett tag.
Och det sög ju.

Inga kommentarer: