tisdag 22 december 2009

fram och tillbaka

Tuff dag. Började med att gå utanför dörren, jag brukar alltid starta så. När jag väl kommit till busshålls platsen så har inte bussen kommit än så en del folk står och väntar. När bussen kommer runt hörnet går jag till biljettgrejen och köper en biljet, men en krona vill inte in! När jag ser att den sista personen gått på bussen, tror ni bussen stannar och väntar? Nej, inte nog med att den var ca fem minuter för tidig utan den bara drar ifrån mig! Yes, en kvart till i kylan, då var jag inte på bra humör kan jag säga. Dock gick allting snabbt och bra på stan så nu är alla julklappar inhandlade. Dock måste jag ner på stan ännu en gång imorn för jag ska köpa min klocka som jag är helt kär i från Ur & Penn..
Köpte med mig Spicy hem till mig och min syster och precis när man käkat klart och lagt sig skönt i sängen och tänker att nu är det ingen mer kyla för mig, då får jag sms av en viss Daniel. "Kom till stan och träffas ett tag:)" Min första tanke var; åååh hell no. Men efter lite tänkande så har jag inte träffat han på månader och träffar han ytterst sällan. Så då blev det stan ännu en gång för att träffa honom och Gustaf.
Nu ligger jag här i min säng och tänker inte gå ut igen, no matter what! Så Lisette kommer till mig klockan 10 ikväll för att ha en liten mini julafton för oss två. Mysigt.

Inga kommentarer: