tisdag 22 december 2009

big big fail

Sms:et kom till: Flickvän
Sms: Haha, råkade av misstag knulla Carro, och du hade rätt, hon va fan bättre än Tilde... ;P kan man hoppas på en trekant?
Svar: Hör aldrig av dig igen, ditt äckel!

Förklaring: Jag skulle skicka till min polare Tim, råkade komma till min dåvarande flickän Tilde, som har en enäggstvilling som heter Carro.. resten kan ni nog lista ut. Trekanten kunde jag glömma!

/Mathias

Hahahah, det är hög tid för er alla att klicka in er på www.felsms.com ! Där är det huuur mycket fel sms som helst. Det här var en utav det mest störda jag läste. Min första tanke var FAIL.
Här är en annan jag skulle stå med skägget i brevlådan av om min mamma sa att min kille hade skickat fel sms till henne...

Sms:et kom till: Flickvännens mamma
Sms: Ahh, det var så skönt! Du suger bäst! Fast förlåt att jag kom dig i ögat :p
Svar: Den skulle nog till min dotter.

Förklaring: Skulle tacka min tjej för en avsugning, men jag tackade fel person. Hennes mamma

Inga kommentarer: