tisdag 27 oktober 2009

Long time ago

Åkte ner till stan idag för att träffa Nathalie och göra några ärenden. Hittade en mask som man har för ögonen som jag tänkte man kunde ha till halloween festen som är på lördag. Så nu har jag både ett par mus öron (som ett deadem) och en ögonmask. Funderar starkt på att använda båda samtidigt. Jag kan bli "The mysterious mouse".Bestämde senare när jag kom hem helt random att jag och min bästa kill kompis Khaled skulle träffas. Blev att kolla på film. Paranormal Activity, störd film. Folk säger att det är den läskigaste de sett, vilka mesar! Den är filmad som The Blairwitch Project och REC. Alltså märker ni redan där att det är sämst.
Vi hann också fula oss lite med camen. Drar ner till stan imorn igen fast med Khaled denna gång.
Stackars Nathalie har ju inte hittat nånting att ha på halloween än, får kolla lite extra åt henne.

Tills vidare, ciao! / LINN



Säg inget annat än att vi är söta på bilden..

Inga kommentarer: