måndag 28 september 2009

Sov över hos Sanne tills idag och jag måste bara säga att jag var grym på att skjuta lerduvor. Träffa 7st på raken och 10st totalt, inte illa för att vara mig. Träffa mer än både Ludde och Sanne!
Nog om det nu, det som händer i skogen stannar i skogen om jag säger så.
Imorn kommer linneah hit till mig och ska sova här. Vi sa veckan ut men vi tippar på att vi klarar max två nätter tillsammans. Tror min pappa bara klarar en.
Och linneah har talang! Säger inte vad det är för talang just nu för jag vet inte vad du tycker om att jag skriver ut det eftersom du själv aldrig gjort det på din blogg, men du ska fan inte ge upp den. Blev riktigt impad, kör hårt! Love You.
Klockan är nu 23:05 och jag vakna för två timmar sen, great. Sov från 5 till 9. Det är det sköna med att bo hos pappa, ingen stör en när man vilar! Hos mamma är den en helt annan grej ska jag säga er. Kommer inte ha problem att somna ikväll ändå, älskar sömnen!

Natti /L

Inga kommentarer: