onsdag 2 september 2009

Imorn är torsdagen här och skolveckan börjar gå mot sitt slut. Skönt. På fredag blir det att träffa pappa och käka, senare mot kvällen hem till farmor och farfar och käka där och fira mig eftersom de inte kan komma på söndag när jag egentligen fyller år. På kvällen blir det nog hem till Lisette och kolla Hannah Montana the movie, hehe. Lördag blir det fest och på söndag är det exakt ett år tills jag blir 18. Jätte kort ju! Yeey.... Sämst ålder 17 kommer vara alltså.
Drog ner på stan idag ett tag med Nathalie och hittade en snygg tröja på MQ så det blev ett impulsköp.
Nyss drog Lisette hem efter att ha provat de nya smakerna till vattenpipan som jag köpte från turket, melon var inte illa..
Nu ska jag leta efter mina idrottspapper som jag skrev innan sommarlovet, lär ju tänka ett tag på vart jag lagt dom. Mitt minne är inte på topp för tillfället.
P.S; Jag hatar kemi!

/L

Ordet är inte svårt att säga..gör det bara.

Inga kommentarer: