söndag 20 september 2009

Hejsan,
Igår drog jag och Lisette ner till Kulturnatten. Var helt okej faktiskt. Drog en fika på Café Stugan, blev deras berömda hallon smoothie och jag lovar att man aldrig får nog av den. Den suger man åt sig riktigt fort. Runt halv tolv drog vi och kolla på eldshow i mörkret och det var fan riktigt coolt, snacka om skillz. Dock lite creapy musik men jag antar att det var själva grejen för stämningen.
Idag har jag hjälpt min mamma med att skaffa blogg! Haha, nu ska jag stalka henne precis som hon gör med mig.
Jag har också gjort klart räddningsarbetet, ska bara finputsa det lite så blir det bra. Nånting jag verkligen hatar är teori och skriftliga arbeten inom räddningstjänsten. Så mycket roligare med praktiskt arbete. Nått mer jag kanske borde göra är religon frågorna. Jag vet att man inte behöver göra dom men det är ju bra om man ska kunna jude provet. Förberedelser till torsdag måste jag göra också, hehe.
Imorn efter skolan ska jag kolla på Year One med Martin och Anton, den filmen verkar så grymt skön. Men det kan jag uppdatera lite mer om imorgon istället.
Nu ska jag fortsätta kolla på film med mamma. (k)

/L

Inga kommentarer: