lördag 26 september 2009

Good Luck

Nu är jag fan riktigt grym på att köra. Körde en hel del igår med pappa, blev E18 också. Och jag tycker faktiskt man måste ha mer koll där ute än inne i stadstrafiken, men jag tror det bara känns så för att det är så mycket mer bilar som kör typ dubbelt så fort också.
Ska i alla fall köra ner till stan idag med pappa. Och det blir till att köra upp till parkeringshuset, undra hur det kommer gå va.. Tror jag behöver lite good luck där. Men ser ni en silvrig BMW i stan så behöver ni inte gömma er längre, det är lugnt.
Ska hitta en present till mamma och inte har jag en enda aning om vad jag ska köpa. Hon blir ju faktiskt 39 imorn så jag känner mig lite skyldig att köpa nånting. Ska dit runt ett och vid två drar jag ut till Sanne och ska skuta lerduvor. Ta det lugnt, jag trodde också det var fåglar först när hon fråga mig om jag ville komma ut och göra det. Dom andas inte ens.
Annars så ska jag på kräftskiva ikväll och det ska bli riktigt trevligt. Kan bli fest efter det också, om jag orkar och inte luktar för mycket kräfta om mina händer så att säga.

puss tills imorn! /L

Inga kommentarer: