torsdag 6 augusti 2009

shoppping

Jaha, då var den sista dagen på jobbet kommen imorgon! Känns riktigt skönt. Synd att lämna Holger och alla andra sköna gubbar och gummor bara.. Jag och Gilli tänkte dra och käka lite Spicy efter jobbet imorn, som en "vad duktiga vi vart" belöning. Senare på kvällen ska jag och Lisette dra ut och käka ute, lite sen middag eller vad man ska kalla det. Fragolino som ligger runt hörnet av Limone hade vi tänkt att gå till. Tur att man får lön snart för det kommer ju inte bli något Spicy pris direkt... Men vi har alltid pratat om att käka på någon riktigt restaurang för en gångs skull istället för vardagliga restauranger hela tiden, så det är värt det. På lördag morgon ska jag börja bege mig ut till Sanne. Inte får man sova ut på lördag morgonen, nejnej, utan jag måste ut dit så fort som möjligt pga av en dum båt. Okej, den är inte dum, vi ska ju faktist åka ring ifrån den. Och den här gången kommer faktist kort!

Shoppat har jag gjort igen också. Bilderna, samt en ny mascara och hårspännen som jag kände inte var speciellt värt att lägga ut.
Klackskor, Din Sko

Skor, H&M

Tröja, H&M
Nya hörlurar till iPod för 1000:e gången, Kjell&Company
Vanlig tjocktröja, H&M
/L

Inga kommentarer: