måndag 10 augusti 2009

Imorse blev jag väckt runt 06:25 om jag inte minns helt fel för att cyckla ut till Björnön med min mamma för att ta en joggintur. Kalla mig dum i huvet, jag vet..
Eftersom allting är en pina i början när man bestämmer sig för att börja jogga regelbundet så nöjde jag mig med 2,5 i spåret. En lagom början sådär.
Nu på eftermiddagen åker jag ut till Gränsta för att grilla, funderar på att köra ut dit faktist. Om ingen är för rädd i bilen vill säga.
Åh.. det bästa på hela veckan är att jag ska möta Johan, aka Tjockis Johan, inne i stan imorn och ta tåget till Linneah! Ska bli riktigt kul att umgås med dom. Inte träffat Linneah så mycket under sommaren och Johan inte en enda gång! Förutom på stan i typ början av sommarlovet..
Lär ju ta någon ful bild på oss tre.
Nu ska jag börjar bege mig.

Ciao! /L

Britney Spears- Fantasy, av mamma<3

Inga kommentarer: