onsdag 12 augusti 2009

the game is slick

Jag säger bara att det var en riktigt sjuk kväll igår med Linneah och Johan ute i virsbo. Eller jag var nog mest. Vi kom dit och gjorde inte så mycket mer än att bara umgås. Det var ju ett tag sen man såg varandra sen sist. Iallafall Johan.. Vi ville dryga lite med John också, så vi drog till hans träning för att bara vara allmänt dryga mot honom. Tror vi lyckades distrahera honom lite iallafall.. Vi käkade grillat på kvällen och jag gjorde så gott jag kunde för att inte bli slängd i poolen av Lennart. Senare kände vi för lite film men dom valde ingen bra film, Beerfest, tråååk. Så jag la mig i Linneahs säng och skickade lite sms som verkligen uppskattades från bådas sida! Haha.. Vaknade halv ett idag så sova ut gjorde vi iallafall. Har inte skrivit allting, men kul hade vi!

Så skön bild!


Inga kommentarer: