fredag 12 juni 2009








En dag på Gröna Lund var ett väldans bra initiativ! Bästa dagen på länge!
Vi åkte allt. Och Insane var hur rolig som helst! Synd att det var typ 40 minuters kö till den.. Och jag åkte fritt fall tilt för första gången. Rätt spänd där faktist. Men jag älskar ju höjder och det kittlar stört skönt i kistan på vägen ner.
Eftersom jag drog in Lisette i spökhuset så var jag tvungen att åka gungorna, vilket jag hatar:( Jag lovar, en vacker dag kommer det stå i aftonbladet: "Gunga på Gröna Lund lostnade och flicka flög ner i vattnet." Det är verkligen hur läskigt som helst, tänk om en sån där lostnar? Amanda och jag gillade dom inte, men det gjorde Emy och Lisette tydligen. Galna männsikor.
En gorilla dansade med Lisette och jag blev uppdragen från publiken till två killar som gjorde vålter över mig. Lustiga huset är också en självklarthet.
Såg massa artister från Nrj in the park, men det bästa av allt, vi träffade Dead by April nanananana :D Underbart!
Fyra mycket lyckliga flickor gick ut från Grön Lund igår!

puss på dagen! /L

2 kommentarer:

mongo sa...

hatar dig. dead är mitt band, inte ditt
AS JÄVEL

pippi sa...

luktar AVUND (k)