tisdag 9 juni 2009

Åkte in till stan för att träffa Linneah ett tag, Oskar och Isak lite smått också..
Käkade i skolan även fast det är sommarlov, lite sällskap för Linneah bara.
Drog hem till mig efter lunchen och spelade guitar hero, ca 70% av tiden satt Linneah ensam och spelade och jag satt bara och lyssna på hur dålig och bra hon var.
Hemfärd för äcklet efter ca 2timmar och då passade jag på att göra henne sällskap ner för att lämna in en film jag och Lisette hyrde igår. Vi hade iallafall tur med vädret-igen. Ingen film jag rekomenderar. Uppföljare på filmklassiker är alltid sämst.
Jag gick runt på stan lite medans jag väntade på min syster för att köpa skor. Utanför H&M stöter man på Camilla och gick runt lite med henne. Vi fikade och nu är jag här. Min syster hade tydligen åkt ner på stan ensam och gjort det hon skulle så åkte hit istället.
Imorn vet jag inte vad som händer.. We´ll see. Men på torsdag blir det huvudstaden för mig och Lisette och erövra gröna lund! Hade ju sett fram emot Lorentz & M.sakarias men de hade ju inställt skiten. Fan. De var ju nästan anledningen till att man åker dit. Men nu har vi deppat klart Lisette och jag för det är ju Nrj in the park eller nånting sånt istället. Det klagar vi inte på. Rätt sköna artister som kommer. Dead by April är en utav dom.
Nej, I´m out!

(k) /L

Inga kommentarer: