måndag 25 maj 2009

Isak då:)


Alltför skön dag idag. Slutade klockan halv 11, då drog jag, Isak, Kevin och Oskar hem till Oskar på bjurhovda och stekte på hans tomt. Fast anledning till att vi drog dit var för att Isak har idag snaggat av sig sitt hår. Haha, ni kommer vänja er vid synen. Jag gjorde det efter två timmar ungefär så nu är det lugnt för min del. Blev lite chockad först. Blev väl annars lite solning, vattenkrig (?) och spela fotboll. Vädret ska man inte klaga på så här leker vi..
När det var dags att dra så gick Kevin, jag och Isak ner till stan. Och det var varmt kan jag berätta. Sjukt varmt.
När vi kom till stan hängde Isak med mig till Apple Store för att lämna in min iPod..
Sen gick jag igen från stan hem. Tog sällskap med Jesper, men såhär ont som jag har i fötterna nu har jag nog inte haft på länge. Hade jag haft ett par andra skor skulle det nog gått lite bättre. Kanske inte ballerina skor som idag, nej..
Men vädret håller mitt humör uppe, men tyvär så ska det ju inte hålla i sig såhär fint i veckan, bara imorron, då skulle det bli 24grader med soool, det gillar vi. Men alla hoppas vi väl på längre tid:)
Imorn är jag ledig och då hade jag tänkt att träna. Kanske åker jag och hälsar på lisette också, vet inte riktigt det än.. we´ll see.
The weather makes me happy!

(K) /L

Inga kommentarer: