lördag 4 april 2009

Inte allt för dåååligt



Holaaaa:)
Mycket mycket trevlig dag idag! Runt kl 10 på morgonen så stack jag ut med mamma och sprang nästan en halv mil, var dock rätt död när jag kom hem.. Sedan blev det till att träffa Lisette och dra ner på stan och jag la undan ett par Nudie jeans<3 Och igår köpte jag mina efterlängtade Fred Perry skor så jag får vänta lite med att shoppa nu eftersom det blir en del större dryrare grejer nu.. :( Sadface..
När vi kände att vi var klara med stan så vart drar jag med henne om inte till den berömda väggen?! Ohja... och där satt vi och hade det skönt, i flera timmar! Efter kanske en timme kom Oskar och hans kompis och satte sig och var sociala=) Och snart ska de komma hit till lisette också, trore blir film faktist, om det inte är för kallt ute vill säga:)
Imorgon har jag inga planer faktist, jag hoppas det blir sol! Så man kan steka lite..schtekare som man är vaaa;) Och på måndag ryktas det om Orresta? Hm.. lite tveksamt där va, haha.
Nej men vi får se, nu tänkte jag vara lite mer social med lisette eftersom Oskar tydligen missa bussen, duktig som han är:)

puss!/L

2 kommentarer:

oskar :) sa...

Puss på bilden haha ;)

linnnnn sa...

ja lätt fan, den är skön;)